My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Saturday, September 11, 2010

ucapan alhamdulillah dan pergi dengan sedih

syukur pnuh makna kpd tuhan..menciptakan ramadhan itu dan syawal menjelang erti kemenangan buat sang perjuang di medan ramadhan... sedih sepatutnya menyelubungi diri wahai insan... aku mula duduk disudut sana.. memikirkan tentang si ramadhan.. oh..knapa ada je lah yang aku tiggal dimalam harinya. mengapa mengantukku lebih je daripada kudrat nak mulakan takbir junjung maha agung.. anak-anak muda anak-anak tua agak ramai menanti aidilfitri sedangkan jiwa-jiwa yang gagah sedih meninggalkan ramadan.. insyaallah...moga berjumpa lagi ramadan... love dari saya..krana byk kesedaran di masa kamu hadir...saya akan rindukan kamu selamanya.. moga kau dtg lagi...

No comments: