My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Friday, August 14, 2009

berita si layang2

pada hari kames tu 13/08/09, aku dapat tau berita mengenai satu perkara yang mungkin akan melambatkan time graduasi aku utk dgree duuuuu... hahahh, kesan dari h1n1 amatlah memberi impak yg kuat keatas msyarakat2 kt seluruh dunia.. ni di ipta/s juga sgtlah huha2 dibuatnye. ni dah riuh pulak pasal uitm nk rehat 1 sem..wallahualam lah. ade yg suka, ada yg xpuas hati.. mmg betul, dapat cuti bdk2 enjoy la kan.. sama2 lah berdoa agak dijauhkan malapetaka ini...ia suatu yg dasyat jika difikirkan. sudah terlalu ramai yang pergi xkembali...nauzubillah..

1 comment:

eP1 said...

ahaks.. nie yang aku setuju..
maklumla.. aku da tua.. nak xten2 nih rase cam leh mati kat cini je.. ahaha