My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Tuesday, November 23, 2010

Projek yang mengembirakan dan penat


alhamdulillah. ape yang dihajati dimakbulkan, insyaallah aku dan kawan-kawan yang lain akan berusaha dengan gigih. apa itu gigih bagi aku? gigih memerlukan satu niat yang asas bagi sesuatu perkara yang akan dilakukan. gigih mengajar kita tentang masalah yang kita lalui. cara atasinya dengan beberapa kali mengasah minda dan idea. informasi perlu disematkan untuk memudahkan sebaran berita. gigih ialah rajin berusaha la.. ape la korang yg bace ni...layan sangat kah3....

No comments: