My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, June 5, 2011

terbaikk! Akta Angkasa, MUZE, I/Am/Rain, The Qum Actors, The D.I.A, Najwa Latif, Melodisaster, dekat Pekan FRINJAN 21

tarikhnya 4 june 2011, macam biasa dtg tinjau2 persekitaran ade booth2 menarik.. ramai la girl2 suke g tgk brang2 shoping2 barang kt situ wah2.. ye la... vintage ade, rock2 style ade.. askar punya pakaian ade. sate ade :)) alhamdulillah thanks kt farhan frinjan sbb belanje gua sate haha.. aku ade beli satu beg kecik utk ltak barang2 cam hp, kad2 ape ke...pendrive ke.. pncungkil gigi ke hahah... pastu kan, aku kat sane tu ngn pali, zane, wafa... rlek2 je.. zane kene temuramah ngn tvi haha geng2 dia juga dari kucin.. :)

prformer mlm tu yg aku ditunggu2 ialah seprti yg korg mesti jangka Akta angkasa lah... n then the D.i.a, n Najwa latif :) hye ... i hope u guys like it...

kami sempat bergambo ngn najwa latif.. (sory sara, ank buahku tak dpt ikut) :))

wawa & wafa


tapi nak ckp kt hangpa overallnya semua pformr kaw2 syiok kuttttt.. all the best lah korg..
akta angkasa (Ned)

tapi gambo xbyk la sory la.. berkeadaan malas nak shoot agagagaga... sosory..ahaks..

8 comments:

nurulSYAFIKA. said...

oh too bad i wasnt there hmm.

Rex Hanif said...

Alahai kciannye. Awt xdtg

fikri FAUZI said...

aku pegi bro pekan frinjan ni..tapi kejap je la..sejam lebih je lepak sana..tapi tak bawak camera pulak masa tu..tak sempat nk snap any picture

Rex Hanif said...

:p laen kali kne pstikn bwa kamera huhu. Bru ada memorinya

Holic said...

najwa latif tuh...=)

Rex Hanif said...

Hehe. Olic xnk bgmbo ngn dia ke?

Cik fain fringey said...

haha i know who is zane :3 hehehe~ nway, rugi x pegi kn :(

Rex Hanif said...

hik2 i know u know... :p aah rugi la