My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Monday, June 13, 2011

menyanyi ketika bergerak

berlagu dengan nada yang disedapkan sendiri. antara satu perkara remeh yang aku sering buat..

ketika sendiri. ketika menunggang motosikal.. ketika memandu. :) kebanyakan org pon macam tu.. duk sorg2.. mase tu la. menyanyi lagu-lagu yang sedap didengari sendiri.. lepas tu hanyut dan hanyut menyanyi lagu yang di tibai secara sepontan.. walaubagaimana pun tak kisah lah... tapi yang kelakanya kdg2 lirik tak masuk akal pon terkeluar... dan mula berangan2 lagu tu jd femes dan kita jadi pereka lagu yg koolll kate ko...huhu.. ape2 pon xjd masalah lah... asalkan kita tak kelalaian yg melampau :) buat lah sesuatu yang menjana memerah otak kita.. berfikir secara tibai dan sepontan juga kadang2 memberi satu tekanan yang baik utk otak.. tak percaya cubalah :) ini berdasar pengalaman aku ya huhuhu...

No comments: