My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Wednesday, December 15, 2010

lonely soldier bot desember 2010

14/12/2010 tarikh LSB mula berada di Morning Rocket Distro.. www.morningrocket.com . alhamdulillah semuanya okay dan urusan dipermudahkan tuhan. raingers mula meng'oder dari pepatunartwork dan dari morningrocket. penghasilan model aksi ini yang limited.. black edition tu ramai yg jeles bila izzat org 1st dapat huhu.. dan ape2 pon noh lah org 1st yg dpt tgk design dari kitorang :p semoga smuanya lancar... thanks to kugiran hujan dan pihak morningrocket. dan thanks hang Dimas tentang peluang bincang bout tee tu. lpas ni insyaallah fikir divisinya pulak... ternanti-nanti sesuatu yg baru di tahun 2011... kepada kawan-kawan saya.. thanks very much sbb sokong saya :p bersama pepatun... -simple penulisan di subuhhari- Alhamdulillah

No comments: