My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Tuesday, August 4, 2009

assigment!

alamak byk kerja sekarang, tekanan dah mula datang. dah mula kne banyak perkuatkan tangan ngn jari2. yela dah mula skecth n draw pelbagai bentuk dan benda. kali ni penekanan pada seekor sotong, woah... malas dan terasa sgt penat. sambil2 tu kne wat reserch pasal sotong. sampai ade yang mengejutkan aku oh, serch2 jumpe mende lain.. sotong berkepala manusia



korang g la cari info pasal ni.. cam pelik.. dah la, aku nak wat kerja.. kang makin dilayan makin lambat aku wat kerja..

2 comments:

kapal terbang kertas said...

oit.. letaklak cboX.. ko kat mane skrg??

rex said...

hahah shah alam