My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Friday, July 31, 2009

kepenatan demam

lama juga aku kne demam, cam tahu-tahu je badan aku nih yg skrang ni musim demam.. ahaks, h1n1 selsema babi.. dah banyak ipta/s yang amek cuti utk mengkuarintin student2 lah katanye.. padahal budak2 tu g la meng'enjoy mane2 tah.. huhu.. tapi aku ni yang agak teruk gk kne demam. nasib la aku xkne pnyakit yang merbahaya tu. cuma aku sakit tekak, teruk gak rasanya.. menyebabkan demam,pening dan sakit2 badan yg terlampau... fuhuhh.. skarang da ok ni.. bleh la makan pedas n minuman sejuk.. sukanya... alhamdulillah..
thanks ye yang sudi mengambil berat kat aku.. "dah ok dari tekak bengkak"

No comments: