My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, January 30, 2011

Art market Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka

sepanjang dua hari iaitu pada 13-14 jan 2011, berlangsungnya art market yang sgt happening. ramai pelajar meluangkan masa dan tidak kekelas untuk melihat serda bershoping produk / karya2 seni pelajar seni :))
pepatun artwork juga tidak ketinggalan untuk membuka gerai di satu sudut. atas kebetulan pepatun rangers juga belajar kt situ huhu.. kenalan2 dan pepatun rangers geng pon ramai yang berkunjung dan memberi sokongan padu.. termasuk juga lecture2 yg sempoi :)). terima ksih kepada semua ya.. dan terima kasih juga pihak2 yang menginterview kitorang :)).. dan  aku juga tidak ketinggalan untuk bersama departmentmateku untuk memberi penerangan di booth departmentku, terangkan tentang seramik untuk pendedahan yang baik bagi sesiape yang tidak tahu tentang kos itu :)