My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, February 19, 2012

sebab saya berjaga

dan tiada bayu malam ini, dan berita sayu seperti dicetak. disaring hiba, disapa gembira bersama lara. aku masih disini yang nyata adalah sebuah kehidupan yang entah apa. cuma aku tak mahu terlepas berterima kaseh atas segalanya. kawan, keluarga, dan yang melihat aku, memberi ruang pada aku di ruangan kamu-kamu. aku berjaga untuk meratapi kesah selama ini, dan aku yang ada merindui sejarah dan aku mengharap dari jauh, ya allah tabahkan dan berilah ruang yang betul-betul dari mu. maaf kepada yang masih aku tak berkesempatan untuk jelaskan. aku yang masih mentah perlu tenaga untuk terus berjaga.. maaf dan trimas atas segalanya -190212-

No comments: