My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, October 10, 2010

Gerakan freemasonry by Hj Nik Azran Muhamed, Hj Mohd Mahadi Hj Isa



aku tertarik utk mengetahui lebih mendalam perihal musuh-musuh islam, jadi kali ini aku telah dapatkan bahan bacaan alkisah musuh utama bagi agama islam..dan aku rasa bagi semua agama lah, bagi semua manusia sejagat... so, mari berkongsi...


Buku ini dikarang untuk menyelongkar gerakan rahsia yang begitu memusuhi Islam iaitu Freemason. Penulis buku ini berjaya menerangkan dengan begitu mendalam segala perancangan yang telah dilakukan oleh gerakan ini yang lahir daripada kefahaman zionisme. Segala percaturan hidup di dunia ini yang meliputi dari segi pentadbiran, ekonomi, penyiaran, dan penerbitan semuanya dikawal oleh gerakan ini. 

Buku ini membongkar rahsia matlamat utama gerakan ini ditubuhkan dan bagaimana gerakan ini boleh bertapak dengan kukuh di seluruh dunia. Kejatuhan Khilafah Turki Uthmaniyah juga telah dirancang oleh gerakan bawah tanah ini dan melantik ejennya iaitu Mustafa Kamal Ataturk untuk menggantikan Sultan Abdul Hamid ke-2 seterunya menubuhkan kerajaan sekular di Turki. 

Gerakan rahsia ini menyusup ke tengah mansayrakat dengan menggunakan nama yang boleh mengelirukan kita. Kita tidak menyangka bahawa gerakan tersebut adalah freemason kerana menggunakan platform sebagai badan berkebajikan. Jadi, buku ini sesuai dijadikan panduan untuk mengenal pasti gerakan ini sebelum ianya menguasai keadaan persekitaran dan pemikiran kita. 

Pemahaman mengenai gerakan ini penting pada masa sekarang lebih-lebih lagi dengan tindakan kerajaan melantik gerakan freemason yang berselindung di sebalik nama APCO worldwide. Tindakan ini seolah-olah mengundang pembunuh ke rumah kita. Dasar kebangsaan yang dicanangkan oleh sesetengah pihak juga merupakan pemikiran yang dibawa oleh gerakan ini. Sanggupkah kita membenarkan pihak yang telah membunuh jutaan nyawa yang tidak berdosa di Palestin sebagai penasihat bagi Negara kita?

No comments: