My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, March 27, 2011

musim cuti yang lepas 1

nama-nama yang pergi aritu, saya,sapix,palee abu, ajer, dan meezee

pada musim cuti yg lepas saya dan kawan2 saya pergi mendaki bukit yang tidak asing lagi bagi zaman sekarang.. ia terletak di semenyih dan senang untuk kesana apabila anda tgk sendirilah kat google map bukit broga.. hah... kesana pada jam 4pg sampai sane pula pada jam 5 lebih pg.. (subuh) solat kat atas bukit.. nang dasat sejuk xjadi masalah kerana kami semua keadaan panas kerana penat mendaki. gembira apabila menyaksikan keindahan alam ciptaan allah. subhanallah cantik betul.. ramai juga org kesana.. ramai yang pelik dan gila disana (pakai sexy pon ade. pakai pakaian kepejabat pon ade, pakaian ke jaya jasco pon ade.).. dah macam pasar siti khadijah saye tgk ramainya. saya dan kawan-kawan happy. dan lain kali akan pergi ke bukit dan gunung yg lain pula.. sebenarnya ramai kawan-kawan yang lain akan ikut.. tetapi disebabkan ade perkara lain yang dorg perlu buat.. jadinya saya bersama kawan hanya berlima yg pergi...

No comments: