My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, March 27, 2011

satu department seramik g sedim,kedah

ucapan dari cerAssi kepada peserta :p

"terima kasih kepada semua peserta cerAssi kerana telah menjayakan DESIGN TECH SURVIVAL CAMP III pada 18~20hb mac 2011 yang lepas...kami berharap agar anda semua gembira dan dapat menghayati saat bersama disana...
terima kasih juga kepada AJK-AJK yg telah menjayakan menyelasaikan tugas dan semua program sepanjang kita disana mahupun sebelum program dijalankan...jasa anda semua tidak akan kami lupakan..."

 dan antara gambo kenangan yang saya selitkan ini ya.. sebelum kesana dan selepas kesana.. hahaha (aku xdapat gambo2 yng sedang disana)


alhamdulillah assgment utkfear factor saya berjalan dgn lancar. dan assgmnt kawan2 ajk untuk indoor dan outdoor juga berjalan ngn baik. cuma cuaca yang tidak mengizinkan byk aktiviti xdpt dijalankan. walau bagaimanapun ada hikmahnya.. saya lihat didalam bas abes terbongkang semua tiduran .. huhu
apa2 pun sedim nang indah nang kewl.. peserta2 pon enjoy ya.. trimas! jumpa lagi di tempat yang lain.. insyaAllah. mntk2 pihak cerAssi tidak lupa menjemput saya ikut serta di masa akan dtg...

No comments: