My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Tuesday, May 10, 2011

dialam yg baru

dimana arah tuju selepas bertahun menimba ilmu, dimana kah selepas ini... bergerak menyusur pelbagai onak dan duri diri. berdirilah dan mula melangkah ke arah yang pasti.. berjalanlah matlamat kita kan terus ke arah kematian dan hiduplah semula dgn kecemerlangan, moga selepas ini berkeadaan yang lebih baik. alam yang baru untuk di dunia ini, fikir sejenak. aku cuma mahu berbakti disambil kepuasan sementara ini. bila-bila je aku akan bergerak masuk ke landasan tahap kedua.... kerja kita dan mengenali dunia luar... -selamat menempuh dunia baru semua yang mula-

No comments: