My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Tuesday, February 15, 2011

ya rasullallah rindunya rindu pada mu



cinta dan rindu hanya untukmu, telah jauh dek masa kita terpisah.. tidak pernah berjumpa tetapi aku tahu cintamu pada ummat mu. bila rasanya dapat berjumpa. ya allah, berulang kali aku melakukan kesilapan. sesungguhnya aku sering lalai.. junjungan besar nabi muhammad yang agung.. aku mahu jd sepertinya sungguhpun aku tidak mampu... kau insan terpilih utusan allah...

bagi muslimin muslimat... mari kita bersama tegakkan apa yang utama... Al-Quran dan As-sunnah ikutan kita..
kita sama2 banyak2kan selawat keatasnya ya. hari2
Publish Post

No comments: