My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, March 27, 2011

ucapan selepas lama berehat

dah berape lame xmenaip disini, tentu lah disebabkan sibuk melakukan kerja-kerja sekolah, dan kerja luar. dan ada ketikanya disebabkan masa nak menaip ja, masa nak mengarang je bosan... huhu, so arini aku agak tidak bosan so berbicara lah dgn jari-jari ini. duduk di rumah kawan, sambil wat academic writing dan sedang mewritingkan apekebendanya nih.hari-hari aku penuh perkara dilakukan. terutamanya kerja sekolah. tapi kdg2 mmg malas tahap gaban lah jugak.. haiya, sikalang ni woah mood pon naik turun naik turun macam tongkat motorsikal.. ada saje yang menyirapkan dan memilo menestcafe kan aku.. contohnya : bunyi-bunyian aneh...
tapi aku wat donknow jaa. harapan aku selepas menaip ni, aku akan kuatkan semangat aku menjadi robot! yang 25 jam sehari! 

No comments: