My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Thursday, May 12, 2011

hari hari terus merayap didalam masa

nampak sgt hari-hari yang merayap memakan masa aku. aku masih berupaya dan memberontak. aku cuba menyedarkan diri, bangkitlah memberontak. okay, habiskan mggu ini. mggu dpn bermula hidup baru. nota baru, nota-nota jgn dinoktah dah la. rancak kat blog ni memberontak padahal aku sorg haha. biarlah dicoret-coret coretan yang kadang-kadang tak perlu. hanya sekadar tulisan kosong jiwa yang kosong. ayuh yang memerhati- ayuh- sama2 bagi semangat. berusaha hingga tiada bernyawa. berusaha untuk berjaya kerna nya. -sang pencoret nota kosong diwaktu pagi- selamat menjalani kehidupan, dan

Just Awesome dude! (ayat trend ni duke!)


No comments: