My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Thursday, June 2, 2011

merayap

kelam malam bila di penjarakan ku bebas mencari sebuah kotak yang masih sudi menerima satu perjalanan dalam malam. tika aku bersedih menyanyikan lagu mengalir air mata, dan disetiap detik itu cinta terhadap kekuatan mula aku rasai. biar siapa pon tidak memahami apa yg aku katakan tapi biarlah hati aku menjelas dari jejari ini menaip setia yang hati meluahkan.aku tidak akan padam penulisan ini. kertas dibentuk dengan ilustrasi gambaran manusia berkerut kerumitan dipenghujung tarikh dunia.mana kemajuan tenggelamkan ia tenggelamkan ia. mana transformasi kini yang dijanjikan cinta semua kesian kami mahukan pemberontakan ilmu idea yang tinggi membentuk sebuah yang baru transformasi muda remaja bangun berkibarkan panji.. aku yang ketepuan 1.05pm 2june

No comments: