My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Wednesday, August 31, 2011

hari raya di sekinchan

di penghujung puasa..mengecat lagi. abg aku johari bekobar-kobar semangat menukar baju rumah.. wahah... aku tlg sikit2 aje. malam akhir esk pagi raya.. nak tidur mlm tu payah bebeno.. penuh rumah.. dua tiga kali tukar tempat tido.. takbir bergema mlm tu tambah meriah ikatan silaturrahim ukhwah adik-beradik bersua.. dan pagi esknya raya sambut ngn meriahh bertemu kawan-kawan kat masjid.. beraya umah sanak saudara terdekat. tak lupa juga kawan-kawan.. siang malam ceria je.. anak buah ramai mmg betul seperti perasaan menyanyi lagu riang ria hari raya,, raya ke2 ptg abah tersayang datang.. alhamdulillah dia sihat je.. dari kl kot naik moto, jiwa muda kata orang n kwn2 dia.. abah baik2 ye jalan n semoga berjumpa lagi :) .. dan kepada semuanya moga tahun depan berjumpa lagi...

No comments: