My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Sunday, June 28, 2009

bosan!


sejak kebelakangan ni, dah la terfikir pasal citer lame... haha, bosan kadang-kadang nak teringat perkara2 yang xpatut diingat.. bila ingat je nak emo.. klaka sungguh. bulan 6 memang banyak perkara yang aku rahsiakan.. bulan 6 juga aku ada kesedihan dan kegembiraan. alah, macam biase la sedih dan gembira// 1rejab tanggal kelahiran aku bagi bulan islam.. alhamdulillah aku bergembira dgn anugerah tuhan yang bagi keselesaan untuk aku berpuasa.. aku juga rasa bersyukur kerana di kejutkan olehnya pada awal pagi untuk aku bangun dan bersama dengannya... tuhan pencipta alam.. yang banyak menunjuk jalan pada hamba-hambanya... dapat juga aku ketenangan seketika.. jika xtenang tu sebab diri sendiri jugak..

2 comments:

musam said...

Hepi Belated besday wei.
haha. Da tua dah. :P

rex said...

hahahaha trimas