My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Thursday, July 8, 2010

bila ia datang

ya allah. kau yang memberi akan akal..
aku percaya, jajahan minda ini sudah terlalu lama sebati...
sudah selalu dianggap normal...
bila kau bagi sedikit nur ini, aku amatlah bersyukur...
thanks allah...bila aku sudah boleh mengawal sedikit apa yang memasuki...
memasuki pemikiran yang selama ini laju mengalir masuk ke fikiran fahaman....
dijajah dari fahaman syaitan...dikaitkan dengan  perkara mengarut...
syukur dgn 1 kemampuan ini... aku sedar...didunia perlu ada dasar pandai sendiri...
apa yang diberi makan utamanya... hanya jasad sahaja ka... hanya roh sahaja kah...
dua2 perlu... insyallah,,
aku akan cuba kuatkan keimanan...

utk kita fikir2kan...

-rex hanf-

No comments: