My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Saturday, August 6, 2011

Hilang seketika

Hilang seketika : 
Mlm itu aku dikalahkn lagi dan hilang seketika.
Minda aku lari dari landasan sebelumnya.
Mlm itu hari yang sakit, aku mengingati lagi. Hari yg dulu.
Mlm itu aku buta, hanya aku mengimaginasi.
Mlm itu aku dilena dlm berdiri. Aku penat utk terus dipukau oleh lampau.
Aku terdiam... aku layu.. tapi kau gagah disana.
Aku mencuba, org lain belum tentu lagi, org seperti kau..
Dan aku akan terus menerus mencuba..
Dan aku hanya penghempas tembok batu yang satu hari nnt pasti hanyalah satu barisan bunga pagar... 
Aku cuma mahu hati suci. Sekeping hati. Hadiahkan aku tuhan kerana aku xmahu lagi membiar nafsu menguasaiku.

No comments: