My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Tuesday, August 16, 2011

Perjalanan ramadhan syawal dan seterusnya




Fitrah yang dari dulu,
bila berjalan seiringan dalam masa yang penuh rahmat dari yg esa.
Syahdu, hati dan bibir merdu.. mengalun kalimah besarnya yang agung.
Terima kaseh dengan anugerah cintamu.

Fitrah keasalnya,
Selepas masa yang penuh rahmat berjalan dalam juang,
Meraikan kemenangan mengawal diri..
Terima kaseh atas anugerah keharmonian.

Aku keluar menghirup udara dari jauh udara datang.
Aku keluar melangkah dari jauh lagi tapak aku bertapak.
Aku keluar berharap hari yang cerah dari semalam...
Menemani diri yang memerlukan perhatian.....

No comments: