My photo
seorang budak biasa. yang tidak istimewa.. hanya berfikiran lain sedikit dari orang kebiasaan. minda aku sering lari. dan jiwa aku sering dikejar. roh dan jasad bergaduh semasa aku sedang mengawal situasi huru hara di sudut kotak berwarna tanpa buncu

Friday, December 23, 2011

kisah baru seberapa purnama

seberapa purnama lepas yang sudah lepas. tiada taipan lagi dengan ceritera melalut-lalut. dan aku muncul di kabus akhir tahun bangsa lain. diawal tahun bangsaku. aku melakar lagi di langit diruanganku sendiri. iaitu gambar seperti digua prasejarah. aku telah melangkah ketahap ke-3. maksudku aku dialam kerja. lari dari tajuk pembelajaran aku yang lepas. tapi aku selesa dengan apa yang aku dayungi. aku seorang pengerusi majlis.. (bhaha) cewah, aku seorang pekerja restoran la skrang... nanti aku update mestilah aku bagitahu lagi



-rex hanif-

No comments: